Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
9001450540   Viure (aprendre i ensenyar) els drets de la infància a l'escola
2020-2021   Curs telemàtic (en línia asíncron). Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   14/10/2020 - 26/1/2021 (40 hores) de h a h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Asíncron
Organització   Servei d'Escola i Famílies
  
  
  
Tipus activitat   AEDI Viure (aprendre i ensenyar) els drets de la infància a l'escola
  
Inscripció   14/09/2020 - 27/09/2020
  
Descripció i   Metodologia:   Curs adreçat a conèixer el contingut de la Convenció sobre els Drets dels infants i la importància d'integrar aquests drets als projectes educatius del centre.
L'activitat es realitzarà amb la col·laboració d'UNICEF.
  
Objectius   - Conèixer i interioritzar el contingut de la Convenció sobre els Drets dels infants.
- Reflexionar sobre la importància d'integrar els drets dels infants en els projectes educatius del centre.
- Conéixer eines i orientacions per poder aplicar els continguts i valors de la Convenció sobre els Drets de l'infant a l'aula i al centre.
- Adquirir estratègies per facilitar i promoure la integració dels drets dels infants en l'organització dels centres escolars.
- Elaborar una proposta d'intervenció educativa per treballar la Convenció sobre els Drets de l'Infant.
  
Continguts   1. Els drets humans de la infància
1.1 Els drets humans
1.2 Els drets de la infància
1.3 L'escola educadora en drets i pels drets de la infància
2. Didàctica dels drets (la pràctica a l'escola)
2.1 La convenció sobre els Drets de l'infant com a contingut d'aprenentatge i com a referent actitudinal
2.2 Els drets de la infància a l'aula
2.3 El drets de la infància al centre educatiu
  
Observacions   El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar a la pàgina d'informació general.
El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar a la pàgina d'informació general.
  
Formador/a   Maria Mur Duat
  
Avaluació   El Pla d'avaluació requereix:
- Qüestionaris diversos i una tasca final a cada mòdul.(Avaluació de l'aprofitament)
- Un projecte per elaborar al llarg del curs. (Avaluació de la transferència a l'aula)
- Fòrums de debat. (Avaluació de la participació)
- Qüestionari de satisfacció per al participant.
- Qüestionari de satisfacció del formador.
  
Requisits de  certificació   - Avaluació positiva de les tasques encomanades a cada mòdul (100% de les activitats).
- Avaluació positiva del projecte.
- Participació activa als fòrums.
  
Persones  destinatàries   Professorat de diferents centres educatius
  
E-mail   eif.ensenyament@gencat.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent